Padbol, business și pasiune pentru sport!
Românii, campioni mondiali la padbol!
Padbol este un sport în plină dezvoltarea a infrastructurii la nivel național, fiind astfel o oportunitate de afacere deosebită pentru fiecare oraș.
Padbol este marcă înregistrată și se dezvoltă la nivel internațional într-un sistem de licențiere asemănator francizei.
Padbol România se ocupâ cu dezvoltarea și popularizarea padbolului la nivel național, fiind totodată și distribuitor exclusiv al terenurilor de Padbol. Fiecare teren de padbol are propria licență internațională inclusă. (dreptul de folosință al mărcii), proprietarul de terenuri padbol devenind astfel Licențiat Padbol.
Există anumite criterii de licențiere, astfel încat avem o dezvoltare controlată, care asigură randamentul financiar al fiecarui club. Din acest punct de vedere, punem accent pe partea de branding și promovare corecta a sportului, iar pentru acest lucru asigurăm o consultanța permanentă atat pe parte de marketing, cât si din punct de vedere sportiv.
Printre avantajele care îl recomandă mentionăm:
• Noutate, tendinta moderna, acoperire internaționala
• Investiție redusă și recuperare rapidă, transformarea iîn timp foarte scurt a capitalului în profit
• Performanța economică excelentă, spațiu necesar redus: doar 60mp
• Recomandări medicale deosebite
• Adresare către un public foarte larg
• Complementar pentru alte sporturi, în special pentru fotbal
• Expunere mediatică la un nivel înalt
• Flexibilitate și portabilitate a construcției
• Sistem competitional atractiv și accesibil tuturor categoriilor de persoane
• Marcă înregistrată și sistem de selecție a licențiaților
• Activitate indiferent de anotimp
Spațiu foarte mic, rentabilitate uriașă
Tabel comparativ cu suprafețele celor mai comune terenuri
Teren de Tenis (simplu) | 195.80 mp | mp per jucator (2 jucatori) = 97.90 |
Teren de Tenis (dublu) | 261 mp | mp per jucator (4 jucatori) = 65.25 |
Teren de Padel | 210 mp | mp per jucator (4 jucatori) = 55.00 |
Fotbal în sală | 800 mp | mp per jucator (10 jucatori) = 80.00 |
Squash | 62.4 mp | mp per jucator (2 jucatori) = 31.20 |
Teren de PADBOL | 60 mp | mp per jucator (4 jucatori) = 15.0 |
- În momentul inițierii unei afaceri, gradul de ocupare al terenurilor reprezintă una din cele mai importante considerente economice care trebuie luată în calcul.
- Din acest punct de vedere, terenurile de padbol oferă o performanță excelentă, fiind necesari doar doar 60 mp ( 10 x 6 metri), de 4 ori mai mic decat în cazul unui teren de tenis de câmp și de 12 ori mai mic decât terenul de minifotbal.
- Instalarea unui teren de Padbol (sau reamenajarea spațiilor existente, dar care au o rentabilitate scazută) reprezintă o investiție cu o recuperare rapidă a capitalului, transformându-l într-o afacere interesantă și foarte profitabilă.
- Fiind rudă cu fotbalul și „tenisul cu piciorul”, la padbol există deja clienți care de abia așteaptă să poată juca în astfel de condiții. Pe de altă parte, noutatea, regulamentul, elementele aduse din padel, tenis și squash dau jocului un dinamism aparte, creând dependență în rândul “padboliștilor”.
- Nu necesită autorizație de construcție.
Cui ne adresăm
Beneficiarii afacerii padbol sunt acei investitori/dezvoltatori, entitati guvernamentale, asociatii, care doresc să se implice în dezvoltarea acestui sport la nivel național, care vor achizitiona terenurile si licenta (drepturile de utilizare si exploatare), în vederea obtinerii de profit din :
-Închiriere terenuri/ora, abonamente lunare/anuale
-Inchiriere terenuri pentru diverse evenimente ( padbol party)
-Organizare competitii locale/regionale, sub tutela Federației Române de Padbol
-Posibitatea de a gazdui competitii nationale si internationale împreună cu Federația Română de Padbol
-Cursuri initiere padbol, cluburi de padbol, scoli de padbol
-Cursuri de pregatire pentru competitii (nivel profesional/nivel amatori)
-Cursuri de completare a antrenamentelor de fotbal (copii/juniori/amatori/profesionisti)
-Padbol feminin (initiere/performanta), pregatire pentru competitii
-Venituri din spatii publicitare
-Venituri din sponsorizari /evenimente organizate de sponsori
-Venituri din vânzări produse adiacente – racoritoare, alimente, echipamente sportive, si altel
