Marca, Achizitie si Licențiere
(Drepturi de Utilizare)
Padbol este marcă înregistrată. De asemenea este înregistrat dreptul de proprietate intelectuală, dreptul de autor şi schițele industriale. Sportul, în diversele sale forme, este protejat de legea universală a brevetelor şi mărcilor. Eticheta originală care însoţeşte fiecare teren de Padbol se află afisată vizibil pe fiecare dintre terenurile instalate în tarile practicante.
Padbol Romania detine Licenta Exclusiva Padbol, anume dreptul exclusiv de a fabrica, comercializa si exploata terenurile de Padbol, in mod direct sau prin intermediari, dreptul de a sub-licentia catre terti, in vederea instalarii si exploatarii de catre acestia a terenurilor pentru practicarea acestui sport la nivel amator si/sau profesionist.
Terenurile de Padbol omologate international se achizitioneaza exclusiv prin Padbol Romania. Odata cu achizitia fiecarui teren de padbol se obtine si licenta de functionare a acestuia, incepând cu un minim de 3 ani, și mergând pana la 5 ,7 sau 10 ani. Licenta oficiala Padbol este evidentiata fizic prin de numarul international de inregistrare afisat vizibil in fiecare locatie.
TRIMITE SOLICITARE
Utilizarea, fără autorizarea scrisă a Padbol Romania, a marcii, a jocului și dinamicii acestuia, a regulilor, formei terenului, a ideii, siglei etc, este considerata un afront grav asupra proprietatii intelectuale, si este pedepsită conform codului penal, civil și comercial. Pentru utilizarea acestor drepturi este necesară autorizarea/licențierea de catre Padbol Romania, pentru fiecare teren in parte.
Elisabeta Gherghișan, Licentiat Exclusiv Padbol Romania
“Urmand exemplul celorlalte tari in care padbolul este deja un fenomen, a venit timpul ca si jucatorii din Romania sa isi poata demonstra si imbunatati tehnica intr-un astfel de teren. Prin Padbol oferim tuturor jucatorilor de fotbal un cadru de joc nou, de ultima generatie, dar si iubitorilor unui alt sport foarte popular la noi in tara, anume tenisul cu piciorul. Padbol vine in primul rand in intampinarea iubitorilor sportului romanesc, iar apoi, implicit, in a celor care isi doresc sa investeasca intr-o afacere de succes si pionierat in acest domeniu, aducand noutate si modernism fiecarei comunitati in parte.“